Na een tiental jaren als keuken monteur gewerkt te hebben stuitte ik op het probleem wat veel keuken zaken ondervonden en dat was dat de opslag en het transport van hun keukens nogal een flinke kosten post was en dat de keukens geleverd werden door mensen die er geen verstand van hadden. Ik dacht dat moet anders kunnen en binnen een aantal weken had ik een plek gevonden waar we keukens kunnen opslaan en vanuit daar naar de klanten transporteren.
Door mijn montage ervaring weet ik waar men rekening mee dient te houden met het vervoer en leveren van een keuken. Hierdoor onderscheiden wij ons van andere transporteurs die een keuken als het leveren van een postpakketje behandelen terwijl dit uiteraard absoluut niet het geval is. Een keuken is een enorme uitgave en dus een kostbaar bezit waar zorgvuldig mee omgegaan dient te worden.
Met veel plezier runnen mijn man en ik samen met onze zonen Bas en Djordi dit drukke maar leuke familie bedrijf.
Van oorsprong zijn we begonnen voor twee keukenzaken en inmiddels flink gegroeid en regelen we dit voor 12 zaken.
De mannen laden, rijden en bezorgen de keukens en badkamers bij de mensen thuis en ik zorg voor de administratie, order binnenkomst en planning.
Ondanks dat we oorspronkelijk begonnen zijn om ook direct de montage te kunnen verzorgen komen we hier "helaas" niet meer aan toe en zijn we nu alleen nog maar gericht op de opslag en het transport van de keukens en badkamers.
Bas en Djordi.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.